حمل خودرو با کفی(ایسوزو)، انتخابی مطمئن

isusu 1

حمل خودرو با ایسوزو یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای حمل خودرو های دو دفرانسیله خارجی مانند(بنز.بی ام و.تویتا و…) به صورت ایمن و مطمئن است. کامیونت‌های ایسوزو با ویژگی‌های فنی و ایمنی بالا، می‌توانند انواع خودروها از جمله خودرو‌های سواری، وانت، کامیون و تریلی را به راحتی و بدون هیچ آسیبی حمل کنند.

دلایل انتخاب کامیونت‌های ایسوزو برای حمل خودرو عبارتند از:

اگر به دنبال یک شرکت امداد خودرو با تخصص در حمل و نقل خودروها با ایسوزو هستید، امدادیاران جاده اینجاست تا به شما کمک کنیم. ایسوزو با عملکرد بالا در حمل و نقل خودرو، انتخابی محبوب برای کسانی است که به دنبال جابجایی با امنیت و قابل اعتماد هستند.

isusu 41

خدمات حمل خودرو با ایسوزو در سراسر استان تهران وحومه

شرکت‌ امدادیاران جاده در سراسر تهران و حومه فعالیت می‌کند و می‌تواند خودروی شما را از هر نقطه‌ای به نقطه‌ای دیگر حمل کند. این شرکت‌ خدمات خود را 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته ارائه می‌دهد تا در مواقع اضطراری نیز بتواند به شما کمک کند.

قیمت مناسب خدمات حمل خودرو با ایسوزو

قیمت خدمات حمل خودرو با ایسوزو نسبت به سایر روش‌های حمل خودرو، مقرون به صرفه‌تر است. این قیمت با توجه به عواملی مانند مسافت حمل، نوع خودرو و شرایط آب و هوایی تعیین می‌شود.

بیمه مسئولیت خدمات حمل خودرو با ایسوزو

تمامی خودروهای ایسوزو امدادیاران جاده ، بیمه مسئولیت دارند. این بیمه در صورت بروز هرگونه خسارت به خودروی شما، خسارت وارد شده را جبران می‌کند.

isusu 3

تیم متخصص حمل خودرو

تیم ما از رانندگان متخصص و حرفه‌ای تشکیل شده که به طور اختصاصی در زمینه حمل خودرو با ایسوزو فعالیت دارند. اعتماد به توانمندی تخصصی تیم ما، به شما اطمینان می‌دهد که خودروی شما با حداکثر ایمنی و دقت به مقصد می‌رسد.

با تجربه در حمل خودروهای مختلف، ما مفتخر به ارائه خدماتی مطمئن و سریع به مشتریان خود هستیم.

با تعهد به کیفیت و امکانات برتر، ما به مشتریان خود اطمینان می‌دهیم که حمل خودرو با ایسوزو با ما تجربه‌ای فوق‌العاده خواهد بود.

اگر به دنبال حمل خودروی خود با ایسوزو هستید، ما در خدمت شما هستیم، با ما تماس بگیرید و بهترین خدمات حمل خودرو با ایسوزو را تجربه کنید.

محدوده سرویس دهی:

غرب تهران :

شامل کلیه مناطق در غرب تهران : فلکه اول صادقیه و دم صادقیه، مرزداران، آبشناسان، شهران، شهرک آزادی، جنت آباد، ستاری، اکباتان، دهکده المپیک ، پونک، آریاشهر، اشرفی اصفهانی ، دریاچه چیتگر، تهرانسر و …

شمال تهران:

شامل کلیه مناطق شمال تهران  از جمله: قیطریه، پاسداران، اندرزگو، شهرک غرب، داراباد، ازگل، شهرک شهید محلاتی، آجودانیه ،نیاوران، تجریش، فرشته ، ولنجک، ظفر، میرداماد، محمودیه، سعادت آباد، فرمانیه ، کامرانیه، الهیه، دولت، شریعتی، زعفرانیه و…

جنوب تهران:

شامل مناطق : شوش، مولوی، بهارستان، ملت، بازار، پانزده خرداد، شهرری.نواب، یاخچی آباد، حافظ، امام خمینی ، میدان قزوین، شهرک ولیعصر، آزادی، میدان بهمن ، بهشت زهرا، باقرآباد، چهاردانگه، یافت آباد، صالح آباد و…

شرق تهران:

ارسال بنزین سیار در شرق تهران شامل : پیروزی ، نارمک، امامت ، سید خندان، فرجام، حکیمیه، نیرو هوایی ، تهرانپارس، لواسانات ، رسالت، هفت حوض، افسریه، دلاوران، الغدیر، و…

تهران مرکزی:

شامل مناطق : یوسف آباد، گیشا، عباس‌آباد، جلفا، خواجه عبدالله، بهارشیراز، بهشتی، فاطمی، مطهری، ملاصدرا، امیرآباد، بهجت آباد، تخت جمشید (طالقانی)، تخت طاووس، سهروردی، آپادانا